Skupinové cvičení SKOLIÓZA

Cvičební program pro dospívající a dospělé se skoliotickým držením těla nebo idiopatickou skoliózou. Boj se skoliózou není jednoduchý, ale cílené cvičení v dlouhodobějším horizontu často vede k pozitivním výsledkům. Stačí chtít a společně můžeme najít možnosti.
První krok ke správnému cvičení je si uvědomit, že cviky jsou pro lidi se skoliózou odlišné od cvičení v klasickém fitness nebo jiného sportu. Dokonce je jiné než pro lidi, které obtěžuje "běžná" bolest zad. Dokonce i dva lidé se skoliozou mají často trochu jiné cviky.
Víme, že lidé se skoliózou potřebují specifickou péči, proto se u nás snažíme tuto mezeru vyplnit jak kvalitou (malé skupinky a kombinace fuknčích konceptů cvičení a přístupů), tak dostatečnou kvantitou cíleného cvičení (můžete cvičit až 3x týdně a k tomu individuální setkání), je možné u nás cvičit dlouhodobě v malé skupince pod dohledem a instruktáží, tak aby bylo cvičení správné a cílené, ulevilo od bolesti a zlepšovalo křivku páteře nebo došlo ke stabilizaci. 
  • Skupinka (4 osoby) pro dodržení kvality a cílení. 
  • Cvičíme dle předchozího kineziologického rozboru a v ideálním případě po shlédnutí RTG snímku páteře.
  • Využíváme ověřené koncepty cvičení, které nakombinujeme pro každého zvlášť.
  • Klappovo lezení, Dynamická neuromuskulární stabilizace dle prof. P. Koláře, Schrottova metoda, Spiralní stabilizace, Dornova metoda a další.)
  • Možnosti individuálního cvičení.
Aktuálně je možné se hlasit na volné termíny od 16. září 2019.
 
Intenzita 3x 1h týdně po, st, pá, od 17:00. 2160 Kč/ 4 týdny - 180Kč / lekce. (Další dny si cvičí doporučené cviky doma).
Intenzita 2x 1h týdně po, st. od 18:00. 1440 Kč / 4 týdny - 180Kč / lekce. (Další dny si cvičí doporučené cviky doma).
U těžších nebo bolestivějších stavů je možné kombinovat s masáží a individuálním cvičení.
 
Představení Schrottovy metody:
Ukázky neoperativní léčby, cvičením.
 
 
 
 

Zdroj: Schrottova metoda. Scoliosissos.com.

Přihláška skolio-cvičení

Zvolte soubor
Zvolte soubor